moje tworki

czwartek, 9 grudnia 2010

Zima na rancho

 Dziś ciepelko się zrobilo, więc ruszylam sobie rano na spacerek do pobliskiego sklepu. Korzystając z okazji porobilam troszkę zdjęć. Osobiście bardzo nie lubię zimy ( dla mnie może być nawet +40, byle nie poniżej 0, :D), ale patrząc na te fotki zaczynam się do zimy przekonywać. Zobaczcie sami jaka ona potrafi być piękna.

Zaśnieżone rancho
Droga do sklepu przez pola, lasy, ląki...
Jeszcze kawaleczek i będę na miejscu
Wyciąg oczekujący na weekendowych szuserów

W drodze powrotnej przekonalam się, że mojej gminy zima zbytnio nie zaskoczyla

I już widać domek

9 komentarzy:

  1. Zima na twoich zdjęciach wygląda naprawdę pięknie, ja jednak cieszę się,że sklep mam za rogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę daleko masz do tego sklepiku;-)) Ale bardzo ładna droga i pewnie bardzo szybko się idzie nie czując kilometrów. Super że wyciąg narciarski masz tak blisko, można korzystać kiedy się chce;-) Ja muszę trochę dojechać żeby poszusować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym była w swoich okolicach:)))))))))Tylko u mnie więcej lasów, mniej śnieżnych białych połaci a górek nie ma wcale ...chociaż teraz wszytko paskudnie się topi......czekam na biały puszek ......

    A te +40 to też moja najlepsza temperatura . ja mam takie progi +25 chłodno , +30 ciepło, +35 upał ( to lubię najbardziej) około +40 to dopiero upał....rzadko kiedy chodzę z odkrytymi ramionami latem jakie u nas jest :)))))))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow! Niezły spacerek do sklepu! :) ale za to jakie widoki!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. widoki niesamowite,choć do sklepu niestety kawałek.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm..ale pęknie masz!..możemy się zamienić ;)..a takie spacerki to samo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie* miało być :D
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też wolę ciepełko, ale każda pora ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jezuniu, ale pieknie. Ja tu sobie w zimnie siedze, ale sniegu ani widu ani slychu.

    OdpowiedzUsuń