moje tworki

wtorek, 6 listopada 2018

TAKA NIESPODZIANKA :)

Moi drodzy, niedawno spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Pewnego pięknego  październikowego popołudnia zadzwonił telefon... Cześć, niedługo zadzwoni do Ciebie pani Kasia, dziennikarka z pisma kobiecego.... Aaaaaaaa...... szczęka mi opadła na sam środek podłogi, z takim hukiem, że mnie unieruchomiło. Eeeeee, aaaa....ale jak to? Do mnie? Za chwilę ponownie usłyszałam dźwięk 5th symphony Beethovena w wykonaniu boskiego Davida. Eeeee... aaaaa....słucham ? Dzień dobry, chciałabym się umówić na wywiad o Pani pięknych aniołach - zabrzmiał w słuchawce miły głos. I tym sposobem stało się, przemiła Pani Kasia Jabłonowska napisała piękny artykuł o moich aniołach, który ukaże się w grudniowym wydaniu ,, Kobiety i życia,,, ale z przyjemnością uchylam rąbka tajemnicy :)
Z artykułu możecie się również dowiedzieć, co się działo kiedy mnie tu z Wami nie było, a był to dla mnie bardzo trudny czas.

Tym czasem w pracowni powstają kolejne anioły.

i nie tylko







1 komentarz: